Firmamızda hediye paketi uygulaması ve not ekleme uygulaması bulunmamaktadır. TOMMYLIFE baskılı paketler ile gönderim sağlanmaktadır.
Açılan sayfada “Kargom Takibi” butonuna tıklayarak kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verildiğinden kaynaklı iptal işlemi sağlanamamaktadır. Size teslim edildiğinde almama hakkınız veya iade hakkınız mevcuttur.
1. Hesabım > Siparişlerim bölümüne girin, iade etmek istediğiniz siparişin yanındaki “İade Et” butonuna tıklayın.
2. İade edeceğiniz ürünü ve nedenini seçin, sistem size bir iade kodu oluştursun.
3. Ürünü, iade koduyla birlikte paketleyin.
4. Paketinizi Aras Kargo’ya iade kodunu söyleyerek ücretsiz şekilde teslim edin.
Müşteriden whatsapp veya e-posta üzerinden ürün görseli istenir. Sipariş tarihine bakılır ürün görseli incelenir. Sipariş tarihi geçmemişse ve ürün tüketici kaynaklı değil ise iade süreci iletilir.
Sipariş bilgileri üzerinden müşterinin almış olduğu ürünler incelenir. Eksik olduğu ürünün bilgisi alınır, öncelikle depo birimine iletilir. Eksik ürün çıkışı bilgisi iletildiğinde muhasebe birimine konu iletilerek iade süreci başlatılır.
Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Müşteri hizmetleri ile whatsapp (dialogtap) üzerinden iletişime geçerek kapıda ödeme şeklinde sipariş oluşturabilir.
Kredi kartı puanlarınız ile sipariş verememektesiniz.
Üye olmadan verilen siparişlerde sitemizde ana sayfada yer alan "Kargo Takip" alanından sipariş numarası ve mail adresinizle kargo bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz. Daha fazla yardım için Çağrı Merkezi vb. kanallardan tarafımız ile iletişime geçerek siparişi hakkında detaylı bilgi alabilir.
1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.
2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Satın Al' butonuna tıklayabilirsiniz.
3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, 'İndirim Kuponu' alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.
4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.
5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.
6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!
Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz.
Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mail alırsınız.
1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme maili iletilir
2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi Sms'i iletilir.
1- Web sitesi üzerinden oluşturulan siparişlerde iptal talebi için (0850 346 77 77) iletişim numarasından bizlere ulaşabilirsiniz.
2- Siparişiniz "Yeni Sipariş" statüsünde ise siparişinizin iptal işlemi gerçekleşektirilmektedir. Siparişiniz kargo hazır veya kargoya verildi durumunda ise sipariş iptal işlemi reddedilmektedir.
1- Tamamlanmış olan siparişlerde değişikiklik yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişinizi iptal edebilir ve yeniden sipariş verebilirsiniz.
2- Sipariş ürün hazırlanıyor statüsünde ise iptal işlemi sağlanmamaktadır.
1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.
2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Satın Al' butonuna tıklayabilirsiniz.
3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.
Firmamızda hediye paketi uygulaması ve not ekleme uygulaması bulunmamaktadır. TOMMYLIFE baskılı paketler ile gönderim sağlanmaktadır.
Firmamızda değişim uygulaması bulunmamaktadır. Size teslim tarihi itibariyle 14 iş günü içerisinde iade hakkınız mevcuttur.
Siparişiniz kargoya verildiğinden kaynaklı iptal işlemi sağlanamamaktadır. Size teslim edildiğinde almama hakkınız veya iade hakkınız mevcuttur.
Müşteriden whatsapp veya e-posta üzerinden ürün görseli istenir. Sipariş tarihine bakılır ürün görseli incelenir. Sipariş tarihi geçmemişse ve ürün tüketici kaynaklı değil ise iade süreci iletilir.
Sipariş bilgileri üzerinden müşterinin almış olduğu ürünler incelenir. Eksik olduğu ürünün bilgisi alınır, öncelikle depo birimine iletilir. Eksik ürün çıkışı bilgisi iletildiğinde muhasebe birimine konu iletilerek iade süreci başlatılır.
Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Müşteri hizmetleri ile whatsapp (dialogtap) üzerinden iletişime geçerek kapıda ödeme şeklinde sipariş oluşturabilir.
Kredi kartı puanlarınız ile sipariş verememektesiniz.
Üye olmadan verilen siparişlerde sitemizde ana sayfada yer alan "Kargo Takip" alanından sipariş numarası ve mail adresinizle kargo bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz. Daha fazla yardım için Çağrı Merkezi vb. kanallardan tarafımız ile iletişime geçerek siparişi hakkında detaylı bilgi alabilir.
İade kargo kodunuzu kaybettiyseniz, müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.
👉 Çağrı Merkezi: 0850 346 7777
Ayrıca, anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo ile ücretsiz iade gönderebilirsiniz.
📦 Aras Kargo anlaşma kodu: 2034454551610
(Kargo yetkilisine “Express Sanal Mağazacılık” anlaşması olduğunu belirtmeniz yeterlidir.)
Anlaşmalı olduğumuz Aras kargo firması ile ücretsiz iade sağlayabilirsiniz. Farklı bir kargo ile gönderim sağladığınızda kargo ücreti size aittir.
Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olması durumunda, kalan ürünlerin tutarı 1000 TL ve üzeri kargo bedava kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülerek iade işlemi yapılacaktır.
1. İade süresi, ürün elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.
2. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir.
3. Ürünlerinizi ARAS kargo firması ile iade edebilirsiniz.
4. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde ulaşırsa size geri gönderilecektir. Bu durumda ücret iadesi yapılmayacaktır.
5. Kampanya ve İndirim Kodu ile yapılan alışverişlerde iade durumunda, kampanya ile kazanılan haklar kaybedilmektedir. İade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa, ücret iadesi iade edilen ürünler için kampanyadan gelen indirim tutarı düşülerek yapılır.
Çorap ve iç çamaşır gibi ürün gruplarının iadesi orijinal ambalajı ile yapılmalıdır. Ürün Alıcı tarafından normal (mutad) kullanımı aşan bir kullanım tespit edildiği taktirde ürününün iadesi gerçekleştirilmez. Bu halde Alıcı’nın cayma hakkı da mevcut değildir.
İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
1- Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
2- Ürün iade şartlarına uygunsa 14 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
3- Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. Kapıda ödeme siparişlerde tarafınız ile çağrı merkezi üzerinden iletişime geçerek güncel iban bilgisi alınır. Tarafımızdan onaylandığı tarih itibariyle bankanız tarafından 4 iş günü içerisinde yansımaktadır.
Firmamızda değişim uygulaması mevcut değildir. Sipariş bilgileri alınır, hatalı ürün bilgisi alınarak incelenir. İade süreci iletilir.
• 11:00’a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya verilir.
• 11:00 sonrası verilen siparişler ise ertesi gün kargoya teslim edilir.
• Teslimatlar, kargo firmasının belirttiği tahmini teslimat süresi içinde gerçekleşir.
• Siparişiniz dağıtıma çıktığında, kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirme yapılır.
1000 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 1000 TL altı alışverişlerinizin teslimat ücreti ise 69,90 TL'dir. Kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir.
Anlaşmalı olduğumuz ARAS kargo ve HepsiJet Kargo ile çıkışı sağlanmaktadır.
Siparişiniz kargo çıkışı sağlandı ise adres değişikliği için sizlere yardımcı olunmaktadır. Çağrı merkezi (0850 346 7777) vb. kanallardan bize ulaşarak güncel adresinizi ilettiğinizde kargo firmasına iletilerek adres değişikliğiniz gerçekleşmektedir.
1. Kargo ile görüşme sağlayıp tekrardan teslimatını isteyebilirsiniz.
2. Siparişiniz tarafımıza iade olarak ulaştı ise tekrardan yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kapıda ödeme seçeneği ile alışveriş yapmışsanız ödemenizi teslimat sırasında gerçekleştirmektesiniz.
Web sitesi üzerinden KAYIT OL ksımına tıklayarak, güncel karşınıza çıkan üyelik bilgilerini tamamladığınız da üyeliğiniz gerçekleşicektir.
1. tommylife.com.tr sistem üzerinden güncel bilgileriniz ile giriş yapınız.
2. Giriş yaptıktan sonra ""Hesabım"" kısmına tıklayarak tüm bilgilerinizde güncelleme yapabilirsiniz.
Web sitesi üzerinden eski şifreniz ile giriş sağlayarak Hesabım kısmından şifre değişikliği sağlayabilirsiniz. Çağrı Merkezi vb. kanallar üzerinden tarafımız ile iletişime geçerek şifre değişikliği talebinde bulunabilirsiniz.
Sistem üzerinden e-posta adres değişikliği yapılmamakta. Dilerseniz yeni bir üyelik kaydı oluşturabilirsiniz.
E-Posta adresi istenilip, sistemden şifre değişikliği yapılmaktadır.
Web sitesi üzerinden Üye Olmadan Devam Et kısmına giriş sağlayarak güncel mail adresiniz üzerinden sipariş verebilirsiniz.
0850 346 7777 Çağrı merkezi, 5453298970 Whatsapp iletişim bilgileri üzerinden bize ulaşıp üyeliğinizi pasif hale getirebilirsiniz.
TOMMYLIFEClub, sadece tommylife.com.tr üyelerine özel bir sadakat programıdır.
Üyeler, her alışverişte harcadıkları tutarın %5’ini Club Para Puan olarak kazanır ve bir sonraki alışverişlerinde kullanabilir.
Tüm alışverişlerinizde, sepet tutarınızın %5’i oranında Club Puan kazanırsınız.Puanlar KDV dahil tutar üzerinden hesaplanır.Tüm ürünlerde geçerlidir, kısıtlama yoktur.
1 Club Puan = 1 TL değerindedir.Puanlarınızı herhangi bir alt limite takılmadan dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz.Puan kullanarak ödeme yaptıysanız ve kalan tutarı kredi kartıyla tamamladıysanız, bu tutar üzerinden yeni puan kazanırsınız.
Kazandığınız puanlar, kazanıldıkları yılı takip eden yılın sonuna kadar geçerlidir.Süresi dolan puanlar otomatik olarak silinir.
Hayır. Puanlar, ürün iade süresi olan 15 gün tamamlandıktan sonra aktif hale gelir.
➤ Puan kullanılarak alınan ürün iade edilirse:
Kullandığınız puanlar, hesabınıza geri yüklenir.
➤ Puan kazandıran bir ürün iade edilirse:
Bu üründen kazanılmış olan puanlar, hesabınızdan geri alınır.
➤ Puan kazandınız, harcadınız, sonra kazandıran ürünü iade ettiniz:
Diyelim ki bir alışverişten 10 TL puan kazandınız.Bu puanı yeni bir alışverişte kullandınız.Ancak ilk alışverişteki ürünü sonradan iade ettiniz.
→ Bu durumda, iade alacağınız tutardan, kullandığınız 10 TL puan düşülür.
(Çünkü iade edilen ürün üzerinden kazanılan puan artık geçersiz sayılır.)
Sadece tommylife.com.tr’ye üye olan kullanıcılar Club Para Puan kazanabilir ve kullanabilir.